Yyh. Pakko yrittää nukkua kunnon yöunet. Kamala päivä. Olotilat vaihdelleet hysteerisestä sekoilusta ja huonoista jutuista aina nuokutusoloon. Piti koulupäivän jälkeen käydä tekemässä vielä iltavuoro töihin. Mä en ymmärrä miten mä viime vuonna jaksoinkaan tehdä noita kello 07.00-22.30 päiviä 0-O Ihan häiriömäistä.

 Noh, koulussa oli joka tapauksessa ihan kiva ja aikaansaava päivä. Pienimuotoisia suunnitelmia taas syntyi ja tulipa "varattua" aika povarillekkin. Pohdittiin sitten että mikä olisi luonnollisin selitys sille että joku pystyy `näkemään` toisesta menneen, nykyisyyden ja tulevan. Siis jos mukaan ei lasketa yliluonnollisuuksia. Päädyttiin päätelmään että toiset ihmiset vain osaavat lukea ihmisiä paremmin kuin toiset, kertovat sen minkä toinen haluaa kuulla. Eihän se níin voi kuitenkaan mennä. Voimaa ja varmuutta päätöksiin tälläiseltä ihmiseltä varmasti saa  jos elämäntilanne sellaista vaatii. tai mistä tuotakaan tietää, pitää hankkiutua hankalaan tilanteeseen ja kokeilla ;)

 Pitää sitten odotella tässä jännityksissään. Mä en välttämättä halua nähdä tulevaan, lähinnä haluan kokeilla että voiko joku todella nähdä mikä minä olen naisiani. Ja ennen kaikkea mitä tämä musta sanoo. Toisaalta jos oikea lottonumerot saisin, niin voin mä sen verran tulevaan kurkistaa.

 Miksihän niin harva  selvänäkijä/ennustaja on miljonääri?

 

soi : Gregorian - hide and seek 

        Do.Or.Die - Getcha Weigt up <3

        Green Day - Minority 0/  

 Paitovei: Jos jollekkin on jäänyt epäselväksi..Viihdytän tällä, ikävä kyllä ,vain itseäni. Aatokset ovat yleensä ilman päätä ja häntää. En jaksa korjata virheitä, en jaksa miettiä voisiko joku ymmärtää tekstiäni väärin. En jaksa olla niin älyttömän älykäs. Sori.

---

 Tässä sitä sitten ollaan, nukkumassa. Mä en ymmärrä että mikä siinä onkaan niin vaikeaa. Joku on kun ei uni tule. Ei viitsi enää edes keittää kahvia. Siihen jos sortuu niin voin sanoa kyllä näkemiin ja tervemenoa koko yönukkumiselle. Ei mua kahvi valvota vaan se rumpa. Kone, kahvia, tupakka, vessa, kone, kahvia, tupakka, vessa...Mä en pääse koko iltana irti tästä masiinasta ja läydän itseni joskus aamuyöstä selailemasta irkkigalleriaa, häiriköimästä ihmisiä ja kuuntelemalla musiikkia aivan liian kovalla. Mulla on kuulokkeet ettei ukko herää. Silti, ei hyvä mun korvaparoille jotka muutenkin joutuvat liian monesti liian koville. Ulkona oli lämmintä ja pimeää. Tuli ikävä vanhaa ystävää. Vanhaa, noh. Ystävä, Kyllä. Tutustuin Karpoon kahden viikon reissulla Itävaltaan vuonna 2000. Siinä ihminen jollaisesta jokainen voi vaan haaveilla. Yhteydenpito katkesi kun Karpo löysi itselleen naisen ja unohti lapin likan. Heh, vieläkin pistää naurattamaan jotkut jutut. Tuli oiekastaan aivan älytön ikävä. Mutta on se jännä tunne. Että ihan sattumalta tapaa ihmisen joka lukee puolet ajatuksista, jatkaa lausetta. Se tahtoi hautansa kuuhun ja antoi mulle läksiäislahjaksi Turun satamassa banaanin Banaanissa luki vielä joku naseva teksti, mutta ei nyt heti muistu mieleen. Karpolle terveisiä jos joku hänet tuntee :) . 

 Vittu, mähän alan kohta vollottamaan. Pakko mennä veilä röpsölle ja sitten sinne sänkyyn. Jos enää mahdun sinne. Koirat käyttäneet tilaisuutta hyväkseen ja vallanneet tietenkin mun puolen sängystä. ne on sellaisia kieroja. Kissat olivat taas syöneet mun sharonin lehteä. Mä teidän mistä mä valmistan seuraavat somisteet. Vaikka turkiksia periaatteessa vastustankin niin mun kärsivällisyys ja eläinrakkaus loppuu tasan minun kasveihini. Niihin ei kosketa. Ei vaikka kuinka tekisi mieli. Eikö varsinkaan silloin kun arvon kateille on ostettu vehnää ihan sitä varten että emännän kasvit saisivat olla rauhassa. Kaijat on ainoita jotka osaa olla lähes ihmisiksi. Luojalle kiitos linnuista.