Vihdoin ja viimein se kesäolo  Sen kunniaksi päätin sitten taas lykätä unta, ei nukuta. Tahtoo aurinkoa, kaljaa, mansikoita, pölyistä pehmeää ilmaa. Päätin ryhdistäytyä ja lopettaa ruikutuksen. Pomo lupasi enemmän lomapäiviä, näytin kuulemma olevan niiden tarpeessa. Näytän kuulemma stressaantuneelta. :/ Totta turisee, mä olen nykyään ihan sekopää töissä.  EHkä palaset alkavat loksahtelemaan paikalleen ja on taas hyvä olla.

  Uskomatonta että keskikesä nyt sitten on, tätä mä sitten olen 9 kuukautta odottanut. Täällä perämeren perseenreijässä on koko alkukesä vain tuullut. Mitä väliä paistaako aurinko kun tuulee niin kylmästi että kalsarit jäätyy jalkaan. Mutta mä en valita, mä istun yöllä pihalla enkä halua kuin olla. Mä rakastan yötöntä yötä ja rakastan meren tuoksua. Mä rakastan aamuja jolloin tuntuu että koko muu maailma nukkuu. Kävellä avojaloin märässä heinikossa, kuunnella lintuja ja kuvitella että kaikki se on vain mua varten.

Jussi meni siinä sivussa, katsoin ukon perään ja pyörin töissä.Kävin kaverin kanssa keräämässä kuitenkin juhannuskimput, harmi etten muista mistä unta näin. Päätin että ensi  juhannuksena olen jossain muualla kuin  töissä. samoin kuin uutena vuotena, vappuna ..Itse asiassan mä voisin alkaa miettimään mun olinpaikkoja hiukan tarkemmin muutenkin.

Suii:

Martti Vainaa ja sallitut ainee -  Pelimies . Karvat nousee vieläkin pystyyn tästä kappaleesta. karmeeta. Viime kesä oli helmi. Tämä kappale jotain ihan kamalan ihanan kauhistuttavaa. tykkään mutten tykkää

'Cypress Hill- (rap) superstar keäspiisi tämäkin

Mew- Conforting sounds Kiitos Korneille että tämmöistäkin tulee joskus kuunneltua.

Ja copypastetampas tämän tekstin liki vuoden takaa, ettei itse totuus unohtuisi

" Paitovei: Jos jollekkin on jäänyt epäselväksi..Viihdytän tällä, ikävä kyllä ,vain itseäni. Aatokset ovat yleensä ilman päätä ja häntää. En jaksa korjata virheitä, en jaksa miettiä voisiko joku ymmärtää tekstiäni väärin. En jaksa olla niin älyttömän älykäs. Sori.