Eikä se tästä ole kuin kurjemmaksi muuttunut. Hassua kuinka vähän sitä oikeastaan on mistään kirjoittanut. Ilmeisesti kuitenkin kirjoitetut hetket on tärkeitä olleet sillä enhän niitä muuten olisi kirjoittanut.

  Nurinablogista kun kerta kyse on niin nurisempa oikein kunnolla. Vieläpä listan  muodossa että nuriseminen olisi oikein kivaa,

 !) työ. Työ on työtä mutta tänään tajusin kuinka helvetin paljon työtäni inhoan. (huomaa että olen blondi, neljä vuotta piti vissiin miettiä). Yleensäkin asiakaspalvelu on perseestä. Välillä tuntuu että itku pääsee, tutut naamat kyllästyttävät.

2) koti , mä inhoan mun kotia. mä joudun kuluttamaan suunnattoman paljon aikaa siivoamiseen. Kerran viikossa normaaliin siivoukseen menee monta tuntia. Imurointiinkin menee yli tunti jo vaikken imuroi koskaan ukon huonetta. Mä inhoan sit'ä kuinka kaukana tämä on kaikesta. Pesäpaikka saisi kesäksi muttaa hiukan lähemmäksi ihmisiä.

3) remontti ja pihahommat. luovutin näiden kanssa. myyrät röyhkeästi kipittelee päiväseltään metrin päästä kun istun tupakalla. Taloa ei taideta tänä(kään) vuonna maalata ja yksi fakin taulukin on ihan ylivoimasta seinään naulata. Ja kun naulaus on jo niin hankalaa, voin vain haaveilla tapeteista. Ukko ei aloita minun täällä asumisen aikana kylppäriremppaa vaikka sitä suunnitteleekin. Mä inhoan keskeneräisiä asioita ja täällä ei muuta olekkaan.

 

¤) mjnä itse. mä olen taas ruma, lihava, laiska,  saamaton luuseri joka ei tule pärjäämään missään saati tekemään kunnon hommia. Mä en ymmärrä miksi mä piiskaan itseäni näin, tuntuu etten teen tarpeeksi minkään eteen. Suoritan ja suoritan ja mitään ei tapahdu (mitä pitäisi tapahtua?) Mä en saa oikein mistään kiinni, leijun. aika menee liian lujaa.

5) ajokortti. Miksi sellainen pitää olla. miksi sellainen pitää ajaa? Sdesvastuutonta päästää  miun kaltaista ihmistä rattiin. Tokalla ajolla ajoin vastaantulevien kaistaa, auto sammui risteykseen ja olin muutenkin ääliö. Kun jarru ja kaasu ja oikea ja vasen menee sekaisin voi olla varma että tulee sotkua ja sadattelua. Mä en ihan oikeasti edes tajunnut että ajan väärällä kasitalla. Ajon jälkeen opettaja sanoi että olin " ajatuksissani, en keskity tarpeeksi ajamiseen." . paskat. Mä olin paskanjäykkänä! Minun kohdallani tok iajatuksissani olo olisi ollut kyllä mahdollista, luonnevika nääs.

6) tämä blogi.

 

 Tätä kirjoittaessa soi mielialan vastaisesti : Kapasitettiyksikkö ; pakko saada sut (olis kyllä ollut Cypress Hill- olo. Ei löytynyt vain oikeaa levyä :/)

Static X - This is not ( iih- juuri sopivaa)

 ja Korn <3 , Trash ihan vain muistin virkistämiseksi.