Risti seinään jos tästä viikonlopusta viel jotain hyvää löytyy.

 Perjantaina Palliton tuli tosi kipeäksi. Kolme päivää se on ollut outo, mutta torstai-perjantai yö meni jo överiksi. Koira vain joi ja joi, eikä syönyt mitään. Elukkalääkäri onnistuttiin saamaan onneksi perjantaiksi vielä. viimeinen aika. Vähän tuo on piristynyt mutta joisi vieläkin niin kauan että oksentaa. Lääkäri ei oikein osannut mitään sanoa. Tulehduksen oireet mutta kun se pissa oli puhdas.:(

 kultainen vanhus läpsytteli korviaan tuossa torstaina eka kerran.

Isille soitettuani sain lohdutukseni, oli kuulemma ottanut koira tavakseen. Naisen vaisto on pettämätönsovittiin kaverinkin kanssa ettemme aliarvioi sitä enää ikinä..Olisi taas pitänyt sitä sisäistä ääntään kuunnella, varsinkin kun nenääni lauantaina oli tullut tuo tuttu imelä haju (joka näsitä ihquista tukkeutuneista anaalirauhasista lähtee). Tulin juur töistä ja kultsua lähdin tavalliseen tapaan lenkittämään. Imelä haju leijui taas nenään ja tajusin ettei se tule koiran takapäästä vaan etupäästä. Nostin korvaa, kuului ihana slurt ääni ja ilmoille pölähti sellaiset hajut että okeserefleksit oli herkässä ja oli vähän aikaa pakko kiljua ja heilutella käsiä, Kun olin saanut koottua itseni, katselin korvan vähän tarkemmin. helakanpunaisen korvan korvakarvat alta olivat ihan verennäköisessä kosteahkosssa tahmassa, sisällä korvassa runsaasti kirkasta ja haisevaa nestettä. Perjantaina korva oli ihan normaalin näköinen ja nyt tuollainen sotku. Meillä päin elukkalääkärin saaminen viikonloppuisin on mahdotonta, ainakaan minä en ole koskaan saanut "päivystävää " kiinni. Eli maanantaihin saakka joutuu odottamaan. Ei näytä koiraa onneksi särkevän korva, antoi mun sitä lämpimään veteen kastetulla pumpulilla putsailla. Ainut asia mitä voin tehdä nyt, en mä korva-aineita tonne uskalla laittaa. Vittu vittu vittu. 

 Mä en ymmärrä miksi eläimet viikonloppua vasten sairastuvat ja mä en ymmärrä miksi kaksi koiraa kolmesta pitää samana viikonloppuna kipeytyä. Mä en ymmärrä miksi en tajunnut kultsua kiikuttaa samalla kun pallitonkin kävi. Mä en ymmärrä miksi kukaan ei kertonut että vatsa voi tulla kipeksi siitä kun pelottaa että toiseen sattuu. Enkä mä ikinä uskonut että voisin vaikka polttaa meidän talon just nyt että saisin tuon hauvan lääkäriin. En kuitenkaan ekaksi roviota pistä pystyyn vaan yritän soitella noita lekureita läpi, toivottavasti joku vastasi ja osaisi sanoa että mitä mä voisin tehdä.

   Meille ei tulee enää lemmikkejä, ei mitään. Helvetti soikoon, mä kestän viel seinään syödyt reijät, kusetut sängyt, pilalle oksennetut valkoiset matot ja sohvan mutta sitä en saatana anteeksi anna että mut huolestutetaan hengiltä.

 Nyt mä olen ansainnut sen valkkarilasillisen. Huomenna kahdeltaoista töihin. Vittu miten loistava viikonloppu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Steen1 - Iltasatu <3   "...jos ne olis erossa ,

                                  ne olis sahattu ja kahtia.,

                                  Piti toisiaan  kädestä

                                  ettei toinen katoaisi,

                                  Jos päästi hetkeks irti

                                  niin heti pimeys sen nieli.

                                  Yksi oli pieni , ne oli kahdestaan suurempii

                                  eikä ne tarvinnut kummempii unelmii. "

                                  "..kukat kuolee talvella.."

 

 Jukka Poika- Kollega Rock   " ..vaikka maailma jatkaa pimeän  tiellä taivallustaan , en enää pukeudu surupukuun sillä synkistely on pitemmän päälle tuskaa.." Hyvämielitaastuli